Oprettet: tor 26. aug 2010, 10:32 Sted: Kalundborg Indlæg: 72
Lytter lige med på tråden. Jeg har samme problem og lytter på 167,950 og fanger kun prøven samt de frivillige. Det skal siges at de jo kører med smart pager (mobil tlf) Men ved ikke hvad deres info skærme modtager med?? så tænker det bliver svært at fange. Skal siges at min modtager står ca 1 km fra Falck i Nakskov.. :-)
Godaften OZ0BS. Hører dem på 167,950 Mhz hver gang der er udkald,men ved ikke om der er andre frekvenser i brug
Hej tak for svar og unskyld det sene svar men har haft problemer med at skrive i forum jeg lytter den også på 167.950 men her den seneste tid har jeg kun fået radioprøver så er lidt nysgerig om de har lavet om på måden de sender ud på
Oprettet: tor 05. dec 2013, 16:18 Sted: Næstved Indlæg: 22
Hey Gutter
Det er desværre helt slut med at modtage nogle udkald på hele Lolland & Falster de er også gået over til kryptering desværre så vi må finde en anden hobby og det er bare spørgsmål om tid så kommer resten også med på resten af sjælland
Det er desværre helt slut med at modtage nogle udkald på hele Lolland & Falster de er også gået over til kryptering desværre så vi må finde en anden hobby og det er bare spørgsmål om tid så kommer resten også med på resten af sjælland
Hej Tak for svar ja det er desværre noget lort for at sige det lige ud men ja vi må finde noget andet at lytte på i stedet men sådan er det og det er der ikke noget at gøre ved