bullet Forside
bullet Links
bullet Forum
bullet Software
bullet Scanner FAQ
bullet Lovgivning
bullet Tips, tricks, mods mv.
bullet Forudsigelse af radioforhold
bullet Seneste opdateringer
bullet Arkiv over gamle nyheder
bullet DSI Classic

Forums
Dansk Scanner Information :: Forums :: Scannere og radiokommunikation :: Køb & salg

<< Forrige emne | Næste emne >>
Uniden SDS 100E sælges ** prisen er rettet til 4000kr **
Bestyrer: Per H. Nielsen, Alex T. LA8IRA, dkscan_test, admin
Ophavsmand Indlæg
nummer585
ons 23. nov 2022, 22:45
nummer585
Registeret medlem #5946
Oprettet: lør 20. apr 2019, 23:00
Sted: Syd-Danmark..
12 måneder gammel Uniden SDS 100E sælges..
Fik den i julegave sidste år,men den blev først pakket ud for ca 4 mdr siden..
Den er blevet opgraderet med DMR til 572kr..
Hvis jeg kan finde en køber så vedlægger jeg en BNC pisk antenne,som forbedre modtagelse med min 50% samt
dens standard Uniden gummiantenne medfølger sammen med antenneadapter fra SMA til BNC og en bælteclips
Den kan ses & afprøves på adressen her i sønderjylland & ellers kan den sendes på købers regning..
Der medfølger orginal indpakning samt antenne-adapter fra SMA til BNC og en bælteclips
Scanneren er købt med det store lithium-ion 5400 mAh battery med en playtime på 12-14 timer ved fuld opladning..
Den er med et overblæret farve display,hvor du kan indstille display så det passer præcis til dig & din standard..
Og oven i det,så har den en meget meget større menu af settings end hvad vi er vant til..
Uniden SDS 100 E er den første scanner sammen med dens storebror SDS 200 som har 1 true I/Q receiver
designed for improvedperformance
Jeg vil ha' 4000kr for den,og allerede der kan du trække den DMR upgrade fra til 572kr..
Salgskviterring fra ICCOM medfølger..
Prisen er ikke til diskution,men du kan da prøve & så får vi en sludder om det !!
Grunden til,at jeg sælger denne scanner efter så kort tid er,at det var et fejlkøb sidste
jul,og jeg sælger derfor ud af flere af mine scannere,så jeg kan få råd til en SDS 200E base scanner !!
Har du nogen interesse så send en pb eller ring til mig på 50116707

MVH
Mike

Der er et link her,med en lettere læselig manual,hvis i vil se dens settings
link

[ Redigeret tor 16. mar 2023, 21:24 ]
Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker dette emne: rss 0.92 Syndiker dette emne: rss 2.0 Syndiker dette emne: RDF