12 måneder gammel Uniden SDS 100E sælges.. Fik den i julegave sidste år,men den blev først pakket ud for ca 4 mdr siden.. Den er blevet opgraderet med DMR til 572kr.. Hvis jeg kan finde en køber så vedlægger jeg en BNC pisk antenne,som forbedre modtagelse med min 50% samt dens standard Uniden gummiantenne medfølger sammen med antenneadapter fra SMA til BNC og en bælteclips Den kan ses & afprøves på adressen her i sønderjylland & ellers kan den sendes på købers regning.. Der medfølger orginal indpakning samt antenne-adapter fra SMA til BNC og en bælteclips Scanneren er købt med det store lithium-ion 5400 mAh battery med en playtime på 12-14 timer ved fuld opladning.. Den er med et overblæret farve display,hvor du kan indstille display så det passer præcis til dig & din standard.. Og oven i det,så har den en meget meget større menu af settings end hvad vi er vant til.. Uniden SDS 100 E er den første scanner sammen med dens storebror SDS 200 som har 1 true I/Q receiver designed for improvedperformance Jeg vil ha' 4000kr for den,og allerede der kan du trække den DMR upgrade fra til 572kr.. Salgskviterring fra ICCOM medfølger.. Prisen er ikke til diskution,men du kan da prøve & så får vi en sludder om det !! Grunden til,at jeg sælger denne scanner efter så kort tid er,at det var et fejlkøb sidste jul,og jeg sælger derfor ud af flere af mine scannere,så jeg kan få råd til en SDS 200E base scanner !! Har du nogen interesse så send en pb eller ring til mig på 50116707
MVH Mike
Der er et link her,med en lettere læselig manual,hvis i vil se dens settings link