bullet Forside
bullet Links
bullet Forum
bullet Software
bullet Scanner FAQ
bullet Lovgivning
bullet Tips, tricks, mods mv.
bullet Forudsigelse af radioforhold
bullet Seneste opdateringer
bullet Arkiv over gamle nyheder
bullet DSI Classic
 
Forums
Dansk Scanner Information :: Forums :: Scannere og radiokommunikation :: Software
 
<< Forrige emne | Næste emne >>
hjælp til radio
Bestyrer: Per H. Nielsen, Alex Tiedemann, dkscan_test, admin
Ophavsmand Indlæg
multi fyren
fre 24. sep 2021, 17:25
Registeret medlem #5418
Oprettet: tir 13. jun 2017, 10:57
Sted: Odense
Indlæg: 13
Hej dkscan.

Aller først vil jeg lige sige at jeg ved ikke om mit opslag her er lagt rigtigt ind men nu prøver jeg.

Da jeg før i tiden arbejdede som Vagt da synes jeg at jeg ville gerne have mit eget gear, og derfor valgte jeg at gå ​ude og købe egne radioer og det blev så til mærket Maas og har så købt 2 stk Maas AHT- 28-V samt 1 stk Maas AHT-2-UV radioer Men efter som jeg oplevede problemer med at man kunne snakke sammen i dem alle 3 så valgte jeg at nulstille dem og nu kan jeg så ikke få programeret dem på ny igen, når jeg tilslutter en radio til min computer så melder den fejl til at de kan snakke sammen, ved ikke om det er mit data/programerigskabel der er noget galt med det eller om det er generelt softwaren den er gal med. men håber inderligt nogle herinde kan hjælpe eller har en ide til hovordan jeg kan få dem til at snakke sammen igen
Tilbage til toppen
 

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker dette emne: rss 0.92 Syndiker dette emne: rss 2.0 Syndiker dette emne: RDF
Powered by e107 Forum System

RSS Feeds
Vore forum poster kan syndikeres med rss feeds.
rss1.0
rss2.0
rdf