Oprettet: fre 10. feb 2006, 21:59 Sted: Skive / Midt Jylland / Danmark Indlæg: 298
Hej med Jer. Jeg vil høre om der er nogle af jer som er mere inde i PDW opsætning end jeg er.. Jeg har det til at køre upåklageligt... Men er begyndt at få meldinger udenfor mit område.. Så spørgsmålet er om man ikke kunne blokere/filtrere de meldinger, som går udover min lokalområde, så jeg ikke får dem ud på mail?? Jeg er godt klar over, at jeg ikke kan blive fri, for at få dem ind på computeren 😝 Bare de så ikke kommer længere end der, ville være godt.
Da jeg bor i Skive, er det ikke så fedt at få meldinger fra både Ulfborg, Holstebro Struer osv... Så som "0131934 07:05:54 19-11-18 TUNG LØFT TUNG LØFT Navn Adresse 7500 Holstebro CA 140 KG LIGGER I SOVEVÆRELSE - ER OK - PLEJE TILSTEDE@2 " Er nogle af de meldinger jeg lige pludseligt modtager, hvor jeg før KUN fik brandmeldinger her fra lokalområdet ...
Oprettet: fre 16. nov 2018, 14:51 Sted: Copenhagen Indlæg: 10
Du kan vel sortere på de meldinger som du ønsker at se? Frem for at fjerne dem du ikke ønsker. Ellers har Per (PDWtools) lavet nogle gode programmer som kan en masse guf, og sammen med disse, er jeg sikker på du i hvert fald kan få et resultat som du ønsker. link
Oprettet: fre 10. feb 2006, 21:59 Sted: Skive / Midt Jylland / Danmark Indlæg: 298
Takker for info.. Jeg har kigget dem igennem, men fatter ikke, hvordan jeg skal gøre det desværre... Derfor jeg søger hjælp fra nogle som er mere inde i det end mig selv !!!
Du kan via filtere, filtere på teksten, rickoder osv.
Fx har jeg ABA FEJL som et filter, hvor jeg har valgt at slå "montor only" til, samt fjerne hakket i "send email". så får jeg den ikke på mail Se eksempel her: link
Samtidig, skal den ligge højere oppe på filterlisten, end de meldinger du gerne vil have. Se eksempel her: link
Man kunne os have valgt at vælge "reject" så vil du slet ikke se dem i PDW, så vidt jeg husker.
Oprettet: tor 26. aug 2010, 10:32 Sted: Kalundborg Indlæg: 71
Hej Poul. Hvis du har sat flueben i adresse under filter options så kan du se hvilken adr (pager)de sender til. Dette kan du markere og kopier til filter som du så sætter til reject. dette virker hos mig så jeg kun modtager vsbv :-)