Oprettet: ons 20. aug 2008, 21:58 Sted: Midtjylland Indlæg: 463
Fighter Wing Skrydstrups øver operationer i mørke. I ugerne 44, 45, 46, 47 og 48 flyttes de normale træningsflyvninger fra dag til aften og nat for at opretholde medarbejdernes færdigheder til at operere i mørke. Dog friholdes alle fredage for træningsflyvninger. I uge 44 lander flyene senest kl. 2000. I uge 45 lander flyene senest kl. 2345. I uge 46 lander flyene senest kl. 1930. I uge 47 lander flyene senest kl. 1930. I uge 48 lander flyene senest kl. 1930. Uge 49 er reserveuge med landing senest kl. 1930, hvis vejret eller andet forhindrer piloterne i at opnå deres træningsmål.
jgk19 skrev ...
Hvad er formålet med at skrive hvad du har hørt i løbet af ugen?
Jeg skriver lidt om hvad jeg hører her idet midtjyske - og forsøger at gøre det hver uge
Formålet er bringe et overblik, blandt andet med nye frekvenser i det jeg bringer, og det kan andre måske bruge - den tråd jeg bringer disse opdateringer i, er efterhånden læst ca 306.000 gange ...
Har du mere og bedre info, eller ønsker du at bidrage, synes jeg at du skal gøre det - jo flere jo bedre
jgk19 skrev ...
Jeg undrede mig bare, da jeg ikke kunne se formålet, men hvis der er nogen der bruger det, så er det jo fint.
Jeg er ikke helt klar over hvor du vil hen med dette ... - 306.930 besøgende i denne tråd er min optik et ganske fint svar på "hvis der er nogen der bruger det"
Det var ikke for at diskutere brugbarheden eller ej, hvis du har et behov, så er det fint med mig.
Men jeg tror måske du lægger lidt mere end mig, i de +300.000 hits. Lur mig om ikke der er bare en enkelt eller to, som er besøgende fra et Google hit i løbet af de 4½år tråden har eksisteret. Der er trods alt enormt mange keywords samlet et sted, som folk fra hele verden søger på.