Hej jeg har problemer med at programmere pager DE935 jeg har det rigtige program PSW plus ( version 4.12.0.2451 ) jeg bruger RS232 adapter med FTDI chipset (med den rigtige driver)
når jeg forsøger at læse / Skrive en DE935 for jeg timeout
det underlige er jeg kan læse / skrive til en DE925 (med det program som hører til den model)
er der nogle kvikke hoveder her som har en ide til hvad der er galt
Oprettet: tor 25. feb 2016, 17:04 Sted: København Indlæg: 3
Hmm mærkeligt, især når den siger den er i programmeringsmode... De driller til tider ogjeg plejer at rense benene under pageren. og ellers har jeg måtte kassere en del.. desværre... jeg koder i Win 7 og der virker det helt fint så tror ikke det er styresystemet på din comp.
pager er helt nye så der burde ikke være grund til at rense kontakter ( de er helt rene ) og de er jo blevet kodet andetsteds men har renset kontakter i udstyret
jeg har bare brug for en om kodning/ redigering samt en , som skal ha flere profiler
jeg har nu også prøvet på en XP maskine men same resultat "timeout"
ting jeg har prøvet til nu DE935 programmers med PSWplus software der er prøvet på en pc med comport (win Vista) der er prøvet på pc med usb/com adapter uden FTDI chipset samt med FTDI chipset det er prøvet på win 10 / win 7 / win 98 og nu uden strømadapter til udstyret /interface
pager DE925 med software PSW900 er der ingen problemer med det kører bare lige igennem
Jeg har intet problem med pswplus og win 10. Er der nogen der ved hvordan man ændre farven fra gul til rød led ved alarm? I en ,DE935? Kan få den til at lyse rød via pswplus og tools.